دکتر نادر نوری ( نافذ) -   geneticist - کرمانشاه

دکتر نادر نوری ( نافذ) - geneticist - کرمانشاه

آثار و اشعاردکتر نادر نوری ( نافذ)
دکتر نادر نوری ( نافذ) -   geneticist - کرمانشاه

دکتر نادر نوری ( نافذ) - geneticist - کرمانشاه

آثار و اشعاردکتر نادر نوری ( نافذ)

سوال دارم از خدا


 سوال دارم از خدا که آفریده این بشر 

 شعر کامل در اینترنت 

 دکتر نادر نوری 


دلم خوش بود به یاری وفادار

فراق ماه


دلم خوش بود به یاری وفادار            فروغم بود چون ماهی شب تار

 

به یک باره فرو شد ماه تابان            زفقدانش  جهانم شد اسف بار

 

نمی دانم کنون روز است یا شب         عزادارم عزا دارم عزا دار


 دکتر نادر نوری آذر 96

 

زهر جبر

چو نوزادی که به جبر از زهدان جهید 

 جهان هم ناله کرد و آمد پدید 

 فغانی از ازل  اندر هر ذره است 

 که  هستی زهر جبر است و باید چشید 

 دکتر نادر نوری آذر 96



بر گرفته از وبلاگ دکتر نادر نوری golalinoory.blog.ir


بشر مهمان زمان ساقی ( دکتر نادر نوری )


بشرمهمان زمان ساقی اجل زهر

نشسته  در کنار سفره ی دهر

چَرد غافل کُند انبان  از آن خوان

سرانجامش دهد ساقی از آن زهر


 دکتر نادر نوری  آذر 96