دکتر نادر نوری ( نافذ) -   geneticist - کرمانشاه

دکتر نادر نوری ( نافذ) - geneticist - کرمانشاه

آثار و اشعاردکتر نادر نوری ( نافذ)
دکتر نادر نوری ( نافذ) -   geneticist - کرمانشاه

دکتر نادر نوری ( نافذ) - geneticist - کرمانشاه

آثار و اشعاردکتر نادر نوری ( نافذ)

نوری منیر باید محو ستمگری را


 از ریشه خشک سازم جهل و سبک سری را 

کوبم خرافه ها را  کارم خرد وری را 

میهن پرستی نه خود پرستی

گر زورمندی گر شاه و رهبر 

گر تیز هوشی با هوش بر تر 

گر هرمهارت در مخچه  داری 

 گر علم  دنیا در بقچه داری 

 یک مشت خاکی ای آدمیزاد 

از خود رها شو میهن بکن شاد 

عاشق شدم بر مشتری

 

عاشق شدم بر مشتری

دیوانه ام دیوانه ام باید شوم من بستری                       از بام بخت افتاده ام دردام داغ دلبری

ازدین و ایمان شد رها هر کس که بیند حال ما            من می پرستم آسمان عاشق شدم بر مشتری

گویم به آن آرام جان جانا ببین انسان چه سان              حق می کُشد اندر زمین با تیغ و سد افسونگری

از ناکسان خسته شدم چون مرغ پربسته شدم               هریک به سوی دیگری بر کف گرفته خنجری

هر کس نمایش می دهد حرف از نیایش می زند               حالی سبکسر می شود او گر رسد بر منبری

هرشب شرابی سر کشم از جام اشک آتشم                        گریان شود دردا دلم از این همه بازیگری

جانم جهنم می شود مهمان ماتم می شود                     نورم ز غم خم می شود مایل شود به کافری

پیمانه ام خالی شده هر لحظه ام سالی شده                        از دل امیدم می رود دنبال یک درمانگری

       نادر) بیا یاری نما مشکل گشا از کار ما                                آهم ندارد هیچ اثر آهن نگردد گوهری)